پروتز ، كوچك كردن سينه

پروتز

كوچك كردن سينه

پروتز ، كوچك كردن سينه

پروتز ، كوچك كردن سينه

BELEPHAROPLASTY
برچسب ها
(Brachioplasty) آبدومینوپلاستی از بین بردن جای زخم بلفاروپلاستی،زیبایی صورت ، زیبایی زیر چشم بوتاکس،تزریق بوتاکس،زیبایی صورت،Botox،بوتاکس بیوتیفیکیشن ، جوانسازی صورت ، زیبایی صورت ، جراحی زیبایی ، عمل زیبایی صورت ترمیم لاله گوش برجسته،جراحی ریبایی گوش،عمل زیبایی گوش تزریق چربی،زیبایی صورت،عمل زیبایی،زیبایی لب و گونه ها جراحی ریبایی چشم ، بلفاروپلاستی ، زیبایی پلک ، جراحی زیبایی صورت ،Blepharoplasty جراحی زیبایی جراحی زیبایی بازور،زیبایی بازو ، جراحی زیبایی بازو ، عمل زیبایی جراحی زیبایی شکم حاملگی در ورزش ، حاملگی ، جراحی زیبایی خطوط زایمان ، striae gravidarum ، خط های و چروک های پوست ، لیزر خطوط و چروک پوست دانستنیهای اعمال جراحی پلاستیک و زیبائی ، عمل زیبایی ، عمل جراحی پلاستیک ، عمی زیبایی ، دانستنی های جراحی زیبایی درد پستان روش جدید جوانسازی PRP ، جوانسازی صورت ، زیبایی صورت ، جراحی زیبایی صورت زیبایی زیبایی خطوط صورت ، زیبایی خطوط خنده زیبایی سینه زیبایی شکم زیبایی غبغب و گردن ، لیفت گردن و غبغب ، جراحی زیبایی گردن و غبغب زیبایی پوست سرصان ، هشدار سرطان ، علایم هشدار سرطان ، سرطان سینه ، جراحی سرطان سینه سرطان پستان،درمان سرطان پستان ، سرطان سینه،درمان سرطان سینه،علت سرطان سینه،جلوگیری از سرطان سینه،شیمی درمانی شیمی درمانی در سرطان پستان ، سرطان سینه ، سرطان پستان ،درمان سرطان سینه،علل سرطان سینه عمل جراحی ، جراحی پلاستیک ، جراحی پلاستیک و لیزر،قبل از عمل پلاستیک عمل جراحی بزرگ کردن سینه،پروتز سینه،بزرگ کردن سینه ،جراحی زیبایی سینه،جراحی زیبایی لاغری لیزر لیپولیز لیزر کم توان در جراحی ، از بین بردن اثر زخم ها لیفت صورت و گردن ، Face Lift or Rhythidectomy ، زیبایی صورت ، جراحی زیبایی صورت و گردن لیفت پیشانی و ابرو ، عمل زیبایی صورت ، جراحی زیبایی لیپوساکشن ، از بین بزردن چربی ها ،ساکشن ، لیپولیز،لیپوساکشن،ساکشن،از بین بردن چربی ها لیپو لیز ، لیپوساکشن ، لیپو لیزر ، MPX ماموگرافی ، ماموگرافی بدخیم ، تشخیص سرطان با مامو گرافی نکات مهم در تناسب اندام ، لاغری ، تناسب اندام ، چاقی پروتز پروتز سینه چاقی ، لاغری،از بین بردن چربی ، علت چاقی ،عوامل چاقی ،BMI ژل ها ، فیلر ها ، پرکننده ها ،جراحی زیبایی ، پروتز ژنیکوماستی ،Gynecomastia، بزرگی سینه آقایان کشیدن پوست صورت ، زیبایی صورت ، جراحی زیبایی ، چین و چروک صورت کوچک کردن پستان، عمل زیبایی،عمل زیبایی سینه، جراحی سینه

روش های جلوگیری از شل شدن و آویزان شدن پوست

جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست با افزایش سن بافت همبند و چربی زیر پوست تحلیل می رود و قابلیت ارتجاعی پوست کاهش می یابد . سبک زندگی فرد ، نوع غذاهایی که مصرف می کند و نیز افزایش سن از جمله مواردی است که بر روی آن تاثیر دارد .
براى داشتن پوست سالم، زیبا و شاداب به دنبال کرم ها و ماسک هاى معجزه گر نباشید. اینکه بدانید پوستتان از چه نوع پوستى است و نحوه مراقبت از آن به چه شکل است، قدم اول را برداشته اید. بهترین نوع مراقبت براى پوست هاى نرمال که نه زیاد خشک و نه زیاد چرب است، روزى دو بار شست وشو با صابون ملایم و استفاده از مرطوب کننده است.
پوست شل یک مشکل شایع پس از کاهش وزن است و بیشتر در رژیم های کم کربوهیدرات، کم پروتئین و رژیم هایی که کاهش وزن سریع را تبلیغ می کنند ایجاد می شود .
با کاهش وزن، لایه های چربی این لایه از پوست از دست می رود و پوست وقت کافی برای کشش خود، جهت انطباق را ندارد. علاوه بر کاهش وزن ، سوء تغذیه، سن، سیگار کشیدن، قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور آفتاب، و کم شدن آب بدن در عدم انطباق پوست موثر است اما یک سری کارهایی را می توان انجام داد تا سفت شدن پوست با سرعت بیشتری انجام شود. هیچ گاه اقدام به از دست دادن مقدار زیاد وزن با سرعت زیاد انجام ندهید . کاهش وزن تدریجی و در دراز مدت داشته باشید . کاهش وزن را به یک تا دو پوند در هفته محدود کنید.
پروتئین برای قابلیت ارتجاعی پوست مهم است. کلاژن یکی از فراوانترین پروتئین های بدن است در صورتی که پروتئین رژیم غذایی کافی نباشد کلاژن تخریب شده و پوست شل با چین و چروک پیدا خواهید کرد. یک رژیم غذایی دارای پروتئین هایی مانند ( پنیر، شیر، حبوبات، دانه ها،آجیل، ماهی ) که همه حاوی کلاژن و الاستین هستند در حفظ پوست موثرند
برای جلوگیری از شل شدن پوست رعایت این نکات ضروری است:
1 – رژیم های سخت و کاهش وزن سریع باعث آویزان شدن پوست میشود .  زیرا پوست وقت کافی ندارد تا به حالت اولیه برگردد برای جلوگیری از این مشکل در یک هفته نباید بیشتر از یک کیلو لاغر کرد .
2 – خوردن غذاهای مغذی پر ویتامین و پروتئین دار به ایجاد عضله و سفت شدن پوست کمک میکند مثل انواع گوشت ها – لبنیات – میوه و سبزیجات – غلات سبوس دار – آجیل خام – روغن ماهی – تخم کتان – تخم مرغ .
3 – هر روز باید ورزش کنید حتی برای نیم ساعت زیرا رژیم بدون ورزش باعث شل شدن بدن می گردد .
4 – با وزنه ورزش کنید و هر روز در حد توان بدنتان وزنه بزنید زیرا هم بدن را سفت میکند و هم از پوکی استخوان جلوگیری میکند .
5 – هر ورزشی که انجام میدهید باید برای همه قسمت های بدن باشد واز مغز سر تا نوک پاها را شامل شود تا همه بدن بطور یک نواخت جمع شود.
6 – برای جلوگیری از ریختن پوست میزان مصرف میوه و سبزیجات باید دو برابر دیگر مواد غذایی باشد .
7 – دوش آب سرد یادتان نرود !
در رژیم غذایی خود به اندازه کافی از آنتی اکسیدان ها و روغن های سالم استفاده کنید . خوردن میوه های تازه، سبزیجات، آجیل و روغن های سالم کمک خواهد کرد تا پوست سالم داشته باشید .
با وجود اینکه تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن را دریافت می کنید ولی در رژیم های کاهش وزن از مکمل مولتی ویتامین استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ ماده ضروری را از دست نداده اید مطمئن شوید مولتی ویتامینی که استفاده می کنید دارای ویتامین های A, C, K, E و ویتامین های ب کمپلکس را داشته باشد زیرا این ویتامین ها برای سلامت پوست مهم می باشند .  مواد معدنی مانند ( سلنیوم، مس و روی ) برای سلامتی پوست ضروری است. در این مقاله نقش ویتامین های ذکر شده در سلامت پوست را توضیح می دهیم تا با مصرف آنها از چین و چروک و شل شدن پوست جلوگیری کنید
کمبود  ویتامین آ باعث پوسته پوسته و خشک شدن پوست می شود این ویتامین را می توانید از غذاهایی مانند ( سیب زمینی شیرین، هویج و سبزیجات با برگ های تیره ) بدست آورید. استفاده از  لوسیون حاوی این ویتامین بر روی پوست اکنه را کنترل و خطوط چین و چروک صورت را کاهش می دهد .
ماساژ به صاف شدن پوست کمک می کند
ماساژ هفتگی داشته باشید انجام یک ماساژ مکرر با استفاده از حرکات افلوراژ ( لمس حسی ) یک تکنیکی است که به بهبود گردش خون کمک می کند و راه بسیار خوبی برای سلامت پوست است با یک ماساژ حرفه ای می توان به صاف کردن سلولیت کمک کرد. تکنیک های فوق العاده ی زیادی برای ماساژ پوست وجود دارد از یک لوسیون با کیفیت خوب برای پوست استفاده کنید.
تا مى توانید آب بنوشید. نوشیدن حداقل روزى 12  لیوان آب سموم بدنتان را دفع نموده و در سلامت پوست بسیار مهم است.
- مشروبات الکلى و سیگار را قطع کنید.
- خواب کافى داشته باشید.
- از کرم هاى ضد آفتاب متناسب با پوستتان استفاده کنید. این تصور که در روز هاى ابرى و بارانى پوستتان نیاز به ضد آفتاب ندارد غلط است. در این روزها کرم ضد آفتاب با  SPF را بر روى پوستتان بمالید.
 استرس و فشار هاى عصبى را از خود دور کنید. هرچه بیشتر استرس به خود راه دهید، زودتر از سایرین دچار پیرى زودرس و چروک مى شوید.
به آنچه مى خورید، بیشتر اهمیت دهید. مصرف شکلات و قهوه و سس مایونز را کاهش داده و بیشتر از میوه و سبزى تازه و سویا استفاده کنید.

جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست

قدم آخر براى رسیدن به پوست سالم و صاف، ورزش کردن است البته نه از نوع دویدن و پیاده روى. ورزش چهره از نیاز هاى طبیعى پوست است و از پیرى زود رس جلوگیرى میکند.

نوشته ها

دانلود نرم افزار گوشی موبایل BMI

محاسبه BMI


جراحی پلاستیک و لیزر

طراحی سایت,سئو,بهینه سازی سایت